Najpoznatije svetske platforme za najam smeštaja širom sveta prilagođavaju se novim uslovima i potrebama tržišta, na radost digitalnih nomada
Digitalni nomadi mogu da se raduju, jer su najpoznatije i najveće svetske platforme rešile da stave fokus na najam dugoročnog smeštaja, kako prenosi portal o putovanjima daljine.rs.
Praktičnija opcija za digitalne nomade, ali i vlasnike nekretnina: Booking.com
Booking.com je uveo mogućnost vlasnicima nekretnina da prikažu cene najma na nedeljnom i mesečnom nivou. Uslovi za ovakav najam su minimalni boravak od sedam dana za nedeljne pakete, i 28 dana za mesečne pakete.
Kako mnogi vlasnici nekretnina nemaju gostiju, formiranjem ovakvog modela Booking.com želi da ojača svoje poslovanje, ali i da ponudi vlasnicima opciju za dugoročno izdavanje.
S druge strane, digitalni nomadi sada mogu imati sigurnije iskustvo boravka u toku pandemije tako što će smanjiti često menjanje svog smeštaja na minimum.
Pioniri u promenama: Airbnb.com
Airbnb se još u aprilu usredsredio na dugoročni najam smeštaja sa fokusom na digitalno nomadstvo, u cilju iskorišćavanja trenda dugoročnog najma nekretnina za rad sa udaljenih mesta.
Airbnb je u svom izveštaju naveo da više od 6 miliona unosa na njihovoj platformi prihvata mesečni zakup, dok više od polovine smeštaja nudi popust za duži najam, kako navodi daljine.rs.
U cilju promocije ove nove usluge, Airbnb je osvežio i stranicu svog sajta kako bi istakao nove mogućnosti dugoročnog najma digitalnim nomadima i olakšao pretraživanje.