„Kvalitet nikada nije slučajnost, on je rezultat visokih ciljeva, iskrenog nastojanja, pametnog usmeravanja i veštog sprovođenja. Kvalitet znači mudar izbor među mnogim mogućnostima.“ - Vilijam Adelbert Foster

 

GABS

„Mašta i osmeh će vas odvesti svuda.“         

Žene koje su spremne na jedinstven, živopisan i umetnički modni izbor sigurno će izabrati GABS akseosare, koji stalno mame osmeh svom vlasniku. ‘’Ako Vam ne izmami osmeh, onda nije GABS’’, kaže kreativni tim kada proverava svaki novi model.

Uz to, GABS je sinonim za transformaciju! Skoro svaka torba može, uz par poteza, da se transformiše u više oblika uz pomoć praktičnog mehanizma, tirkiznih drikera, koji su istovremeno i zaštitni znak brenda.

Eklektični umetnik Franco Gabrielli je stvorio GABS u Firenci (Italija) 2000. godine, u već zreloj porodičnoj tradiciji izrade kožnih proizvoda. Njegov izazov je bio da vrhunski, tradicionalni Made in Italy oplemeni na zabavan i inovativan način. Danas se brend prodaje u 48 zemalja sveta, a ikonični model G3 i dalje svedoči o kontinuiranoj evoluciji tog uspeha i simbolizuje koncept transformacije.

Boja je fundamentalni element svake GABS tašne, ranca ili novčanika. Svake sezone ovaj tim napravi više od 10 000 kombinacija boja sa vrhunskim italijanskim kožama, sa ciljem da dobije unikatni i sofisticirani dizajn svojih kreacija.

Nemojte nikad biti previše ozbiljni, dozvolite sebi da vas iznenadi GABS-ov svet gde originalnost i autentičnost žive kroz ironiju i boje.

 

HEDGREN

,,Vaš svakodnevni, omiljeni saputnik’’

Muškarci i žene koji imaju aktivan stil života, digitalni nomadi, i ljubitelji minimalizma, sasvim sigurno će naći svog celodnevnog saputnika sa HEDGREN ponudom tašni, rančeva i poslovnog asortimana, koje odlikuje bezvremenska funkcionalnost na svim nivoima.

Hedgrenov kreativni tim veruje da funkcionalnost nije samo broj džepova, pregrada, ili zipova, nego pre svega individualno iskustvo korišćenja HEDGREN tašne ili ranca, sa ciljem da postanu vaši omiljeni saputnici. #MyFavorite

Super funkcionalni dizajn ne kompromituje estetiku proizvoda, već ih elegantno kombinuje, a inteligentni tehnološki gedžeti i lakoća daju dodatnu vrednost, i čine život u pokretu lakšim i prijatnijim. #Onthemove lifestyle. Neretko ih odlikuje RFID (Radio-frequency identification) zaštita vaših uređaja i platnih kartica, kao i vodootporni materijali.

Brend je nastao u Belgiji pre 26 godina, a zastupljen je u 50 zemalja sveta. Svaka HEDGREN torba ima motiv kocke koja predstavlja uklapanje različitih strana užurbanog života u jednu skladnu formu, baš kao što su stranice kocke savršeno međusobno uklopljene. Na taj način simbolizuje snagu, integritet i harmoniju.

 

REISENTHEL

„Živite lagano.“

Ako tražite sklopive i praktične svakodnevne tašne i rančeve za market, kozmetiku, odlazak na odmor ili putovanja, težite da ujedinite dizajn i visoku funkcionalnost, želite da kvalitet nije kompromis - bićete oduševljeni REISENTHEL brendom.

Peter Reisenthel je osnivač i kreativni um ovog autentičnog brenda nastalog u Nemačkoj pre 49 godina, koji se danas prodaje u 60 zemalja sveta. Dobitnik mnogih svetskih nagrada za  inovativnost i kvalitet, ponosno nosi status ,,Invented in Germany’’.

Njegov znatiželjan i pronalazački duh stalno traži ideje za laka rešenja i inspiraciju u svetu oko sebe, kako bi evoluirao i zadovoljio svoju postojeću ali i novu publiku. Do sada su Reisenthel proizvodi urađeni u preko 2000 dezena, i iznenadiće vas svojim praktičnim benefitima, kvalitetnim materijalima i višenamenskom upotrebom. #IamOriginal

U našim radnjama potražite fleksibilne i lagane rančeve i eko cegere, kolica za kupovinu (supermarket), nesesere, putne aksesoare, torbe sa termo izolacijom kao i torbice za ručak na poslu ili užinu u školi.

Peter Reisenthela se uvek vodi istim pitanjem: „Može li još jednostavnije?“

 

BG BERLIN

„Mi inoviramo. Mi kreiramo. Mi delimo.“ 

Za urbane avanturiste i svetske putnike! Bude radost i podržavaju eco-friendly kulturu. BG Berlin je favorit autentičnih individualaca čiji je modni stil otvoren za čitav spektar živopisnih boja!

Poreklom iz Poljske, ali inspirisan kreativnim duhom Berlina, ovaj brend okuplja umetnike sa raznih strana sveta, koji svojim savremenim dizajnom spajaju modu, kulturu i putovanja, i proizvode lifestyle putne aksesoare, sa pažnjom na svaki detalj.

BG Berlin inspiriše na autentičnost, istraživanje i širenje zajednice koja voli slobodan duh i životnu sredinu, a njegovi funkcionalni, visoko izdržlljivi i tehnološki inovativni proizvodi su kreirani da zadovolje sve potrebe putovanja i urbanog života.

U našim radnjama potražite BG Berlin kofere, navlake za kofere, rančeve, kao i eko cegere u izuzetno vedrim dezenima i bojama, sa kojima možete da izrazite svoje raspoloženje i ličnost. 

Tamo gde umetnost, moda i putovanja idu zajedno, tamo gde kultura sreće slobodu, tamo ćete pronaći BG Berlin.


GEORGE GINA & LUCY

„Naš posao je naša strast.“

Ovaj premium streetwear brend divljeg ali progresivnog duha promoviše slobodu izbora i prihvatanje različitosti. Privlači one koji uživaju u neregularnim izborima i smelim kombinacijama! Kreatori svoju ljubav prema umetnosti, fotografiji, kao i uličnoj kulturi unose u karakter brenda. Ne prate trendove, već ih sami stvaraju.

Nastao je u Frankfurtu (Nemačka) 2005. godine, i kao jedan od najbrže rastućih mladih brendova se jako brzo proširio celim svetom.

Rančevi, torbe i novčanici imaju istovremeno opušten i dominantan stil, koji ćete sigurno prepoznati svaki naredni put. Materijali od kojih su rađeni su visokog kvaliteta, a statement detalji se pronalaze na svakom komadu.

Verujte u nemoguće i slušajte svoje srce, negujte uličnu modu dok nosite GEORGE GINA & LUCY.

 

AMERICAN TOURISTER

„Spakujte više zabave!"

Miljenik među putnicima koji vole pametne izbore, od kojih je jedan i Cristiano Ronaldo. Nudi veliku ponudu putnih proizvoda univerzalnog stila, i odličnog kvaliteta, tako da predstavlja sinonim ,,dobre ponude za pare koje ulažete’’.

Sol Koffler je 1933. uložio svoju životnu ušteđevinu kako bi pokrenuo kompaniju AMERICAN TOURISTER, u mestu Providence (Sjedinjene Američke Države). Danas je pozicioniran kao najrasprostranjeniji brend za kofere na svetu.

AMERICAN TOURISTER promoviše radosno i zabavno putovanje, i ponosno ističe da zna koje su potrebe na putovanju, uvek spreman da ide korak uz korak sa svojim putnicima!
 

BIBA

„Budite prirodni!“

BIBA je pre svega savremen, osvešćen i inovativan brend, koji pripada slow – fashion pokretu, i gde važnost osećaja prijatnosti čini istinski luksuz. Torbe i rančevi od 100% prirodnih materijala favoriti su dama koje vole minimalizam i tonove iz prirodnog okruženja.

Prirodna koža ručno je obrađena u svakoj fazi proizvodnje i bojena je biljnim bojama, a ova tehnika izrade je samo srce brenda. Zbog ovakve izrade, svaki komad je unikatan - prelivene boje, vene i nepravilnosti na koži nas podsećaju da nesavršenstvo jeste lepota života i treba da se slavi.

Nežnog izgleda i veoma prijatnih materijala na dodir, koji kroz vreme postaju još prijatniji, stvaraju osećaj ekskluzivnog minimalizma. BIBA kreira i ručno rađene modele od pamuka, lana, ili jute, sa detaljima od kože. Njihova misija je da izrazi prirodan i singularan karakter brenda.

Brend je nastao u Barseloni (Španija), 1990. godine, sa ciljem da kreira modele vrhunskog kvaliteta, neprikosnovenog dizajna, uz posvećenost i odgovoran stav prema životnoj sredini ali i svim ljudima koji rade u njihovoj radionici. Oni smatraju svojim uspehom kupčev doživljaj da je vrednost proizvoda veća nego njegova cena. Zato stalno teže da budu blizu svojih potrošača, što dokazuje njihova mreža maloprodajnih objekata u kojoj živi ideja da globalna rasprostranjenost ne umanjuje lokalni mentalitet, i to uspešno postižu kroz bliskost i lično iskustvo sa brendom.

 

SEEBERGER

„Morate biti malo luckasti!“

Elegantni vanvremenski stil, očaraće sve ljubiteljke ručno rađenih šešira koje traže da upotpune svoj lični stil, onaj koji nikad ne izlazi iz mode, jer se tako osećaju najlepše!

Porodična tradicija proizvodnje šešira počinje 1890. godine u mestu Weiber (južna Nemačka), dok je ženska kolekcija krenula 45 godina kasnije usled društvenih normi tog vremena.

Manufaktura SEEBERGER je poznata po istinskoj umetnosti proizvodnje i fenomenalnoj tradiciji krojenja, a dobar oblik šešira se dobija osećajem i iskusnom ručnom veštinom.

Njihovo obučeno osoblje od strane starijih majstora radi po svim načelima zanata, a neki koraci tog procesa su na istim mašinama, kako danas tako i pre sto godina!

Osavremenjena proizvodnja se obavlja po principima BSCI certifikata (Business Social Compliance Initiative) sa ciljem širenja održivog poslovanja, kroz humane i unapređene uslove rada, i zaštitu životne sredine.

Danas SEEBERGER stavlja fokus i najveću pažnju na žensku kolekciju. Klasični oblici se izrađuju u aktuelnim bojama, u neobičnim mustrama i dezenima sa divnim detaljima. Opušten dizajn kreira četvrta generacija vlasnika.

Materijali su prirodni, tako su zimski modeli od vune, angore, Gore-tex-a, a letnji modeli od slame, pamuka, viskoze ili lana.
 

DAVID JONES

„Raznolikost i praktičnost.“

David Jones je miljenik, jer je prvi i najstariji brend koji naša kompanija Orsus distribuira u Srbiji još od 1997 godine.

Nastao je u Parizu (Francuska) 1987. godine u gradu gde modna inspiracija ne manjka, i gde različiti trendovi žive zajedno. Kao pionir u izradi tašni od veštačkih materijala, uticao je na globalnu evoluciju tašne od vrednog statusnog simbola, do zabavnog modnog detalja, koji se menja sa sezonom, odevnom kombinacijom ili raspoloženjem.

Svake sezone DAVID JONES nudi veliki izbor tašni, rančeva, novčanika i kofera, kako klasičnih modela, tako i u skladu sa trendovima, od veoma kvalitetnih veštačkih materijala.

Brend je pronašao brojnu i široku publiku, svojim odličnim odnosom kvaliteta i cene, i modelima u raznovrsnim stilovima, pa se lako ponese, zameni i proba neki novi trend ili ipak prevagne oprobana klasika, za one koji teže komforu.

Raznolikost stilova i praktičnost odlikuju stil muškaraca i žena koji nose DAVID JONES aksesoare. Poznat je po tome što nudi modele za najrazličitije ukuse, kao i za svaku priliku.

 

SANTACANA

“All you need is glove!”

Santacana rukavice se tradicionalno proizvode još od davne 1896. godine. U porodičnoj fabrici, u srcu Madrida, baš tamo gde je decenijama strast prema zanatu izrodila poseban status i dala slavu njihovim majstorima. Uz odela i haljine, rukavice su tada bile glavni predmet istinske sofisticiranosti.

Tokom godina, načini rada starih majstora su postepeno nestajali, ali ne i ljubav prema zanatu, koji i danas verno živi kroz proizvodnju.

Uz održivo poslovanje, lokalno znanje i pomno birane materijale, ta ljubav kreirala je novi prostor za kreativnost, gde se zanat sreće sa vremenom i trendovima, kroz nove materijale, nove tehnike, i nove tehnologije.

Kroz istoriju rukavice, bila je duboka i uzajamna veza između onog ko ju je dao i ko ju je dobio. Upravo ovaj duh darivanja i povezanosti Santacana želi da prenese i danas.

Sa rukama uspostavljamo kontakt, pomoću njih se izražavamo, hranimo, stvaramo i volimo. Ruke oblikuju našu svakodnevnu umetnost življenja, a rukavice nas spajaju sa svim tim trenucima koje želimo da pamtimo.

Prošlost, sadašnjost i budućnost objedinjeni kroz zanatstvo, nove trendove, boje i očaravajuće materijale stvaraju ljubav na prvi pogled –Santacana rukavice!


CLIMA

„Volimo kada pada kiša!“

Kada po kišnom danu raširite CLIMA kišobran, unosite sunce i toplinu Španije u svoj svet pod njim. To je želja koju ovaj tim šalje svojim kupcima!

Osnovana u Barseloni 1919. godine, tada pionir, a danas lider u oblasti proizvodnje kišobrana, uspela je da tradiciju i najstarije znanje u Evropi podmladi tržišnim i modnim trendovima i tako popularizuje svoje visokokvalitetne kišobrane i kabanice.

Laki su, imaju automatske sisteme brzog otvaranja i zatvaranja, zaštitu od najsnažnijeg vetra, kao i od UV zračenja.

Ceo asortiman se dizajnira u Barseloni, i podeljen je na 3 brenda. M&P, u čijoj se izradi koriste najkvalitetnije žice koje postoje u ovom segmentu, a kolekcije su elegantne i ekskluzivne. Bisetti je poznat po dizajniranim kolekcijama, te predstavlja dobar proizvod koji je uvek u korak sa trendovima. C-collection zadovoljava ukuse najšire publike. Osim njih, Clima stoji i iza kolekcija Joy heart i Smiley, nazvanih po čuvenom emotikonu koji označava sreću.

Ovi aksesoari koji unose radost u kišne dane izrađuju se po principima BSCI certifikata (Business Social Compliance Initiative), sa ciljem širenja održivog poslovanja, kroz humane i unapređene uslove rada, kao i zaštitu životne sredine.

 

CODELLO

„Svako je unikat!“

CODELLO na svojim ešarpama i šalovima priča priče, evocira emocije i budi iskre u očima onog ko ih nosi! Kreativni tim ističe da je svaka ličnost unikatna i originalna, i veruje da se ta jedinstvenost može izraziti sa njihovim raznovrsnim i upečatljivim dizajnom, kojim žele da inspirišu da svaki dan bude ispunjen radošću.

Osnivač kompanije Rinaldo Codello došao je u Minhen (Nemačka) 1920. godine, tadašnju prestolnicu tekstila, sa pasijom prema modi, ali i vizijom. Spojio je tradicionalnu i složenu izradu štampanja na platnu sa svojim inspiracijama koje je sakupljao na putovanjima. Tako je napravio kolekciju ešarpi od svile kombinujući klasične motive i mustre iz tog vremena sa jarkim bojama, što je rezultiralo nepogrešivim potpisom i vrlo jedinstvenim stilom. Danas su ti karakteristični CODELLO motivi i dalje zaštitni znak brenda.

CODELLO je detalj. Detalj koji čini razliku. Njegove kolekcije su pretežno ručno rađene, od dizajna do manufakture, ali po poslednjim trendovima i po principima održivog razvoja.

CODELLO puno pažnje posvećuje poštovanju ljudi i životne sredine, i kroz svoju misiju želi da širi radost na sve koji rade sa njim. Ekološki materijali su u srcu CODELLO Brenda, a to su prirodni i reciklirani materijali kao što je najfiniji mongolski kašmir, organski pamuk ili poliester koji potiče od reciklirane plastike i bez štetnih hemijskih supstanci, pa tako stvara minimalnu štetu po životnu sredinu.

Proizvodnja se sprovodi sa ekskluzivnim partnerima koji pružaju humane uslove rada i ekološke standarde proizvodnje, što kompanija redovno kontroliše u fabrikama širom sveta.

CODELLO stil je pun poezije, humora, inspiracije, sa širokim izborom dezena na ešarpama, šalovima i akseosarima, i nosi Vas kroz svet eksplozivnih boja. Budi maštu i priča priče bliske i daleke. Ljubitelj je onih koji vole unikatne detalje sa zanatskim pečatom za sve prilike, prodaje se širom sveta, u preko 50 zemalja.

 

OLIVIA LAUREN

„Poslovna elegancija i ženstvenost.“

OLIVIA LAUREN se strastveno posvetila izradi elegantne kancelarijske i putne torbe. Modeli nikako nisu dosadni i bezlični, kako obično zamišljamo poslovne torbe, već su ženstveni i moderni i želite da ih nosite svuda sa sobom, bilo da je reč o poslovnom putovanju ili ste samo na putu do kancelarije. Stil koji OLIVIA LAUREN oličava svojim proizvodima jeste unikatna elegancija ali sa dovoljnom dozom svedenosti i ozbiljnosti kakvu svi volimo da imamo u poslovnom okruženju.


SORUKA

„Reciklažom poštujemo okolinu!“

SORUKA torbe, rančevi i novčanici su izrađeni od reciklirane kože i slave održivu modu! Za ovaj brend, održivost znači poštovanje materijala koristeći svaki pojedini deo tako da ništa ne ostane bačeno u klasičnom proizvodnom ciklusu. To podrazumeva duboko poštovanje i svih ljudi koji su uključeni u stvaranje proizvoda. “Fair trade“ je strategija za ublažavanje siromaštva i održivi razvoj. SORUKA asortiman se proizvodi u Španiji i Indiji. Njegova svrha je stvaranje mogućnosti za proizvođače koji su ekonomski ugroženi ili marginalizovani od strane konvencionalnog sistema. Pošto se koriste „mrtvi“ materijali, otpad i ostaci kože, nemoguće je napraviti dve identične torbe. Svaka kombinacija boja će uvek biti drugačija. Svaki komad koji odaberete u FOLKLORE Accessories radnjama i na web shop-u dolazi u samo jednom komadu! Svaki je jedinstven i neponovljiv!


HAPPINESS

„Ove kolekcije daju vam iskru sreće!“

Slobodno možemo reći - srećna kolekcija torbi, novčanika, torbica, pletenih torbi, nesesera čini HAPPINESS brend. Torbe za plažu i kupovinu ukrašene su vezom, perlama ili šljokicama. Dizajn sa cvećem u raznim bojama, pa i sami nazivi kolekcija Woodstock, Birdy, Dream it govore o tome da je HAPPINESS brend dah nove „hippie“ ere i da ovi aksesoari nisu samo praktični dodaci vašem stilu, već svojevrsno svedočanstvo vašeg duha!