Najpoznatiji sajt za rezervacije smeštaja. Booking.com, ponudio je odgovore na pitanja koja su mnoge zanimala tokom pandemije. Ovo su neke aktuelne informacije koje treba da imate u vidu.
Za rezervacije napravljene 6. aprila 2020. godine i nakon tog datuma, savetujemo vam da uzmete u obzir rizik od korona virusa (COVID-19), kao i mere vlade koje su posledično uvedene. Ukoliko ne rezervišete fleksibilnu cenu, možda nećete imati pravo na povraćaj novca. Vaš zahtev za otkazivanje će obraditi objekat na osnovu pravila koje ste izabrali i važećeg zakona o zaštiti potrošača, ako je to primenljivo. Tokom ovih neizvesnih okolnosti vam preporučujemo da rezervišete opciju sa besplatnim otkazivanjem. Ako se vaši planovi promene, možete da otkažete bez naknade sve dok ne istekne period za besplatno otkazivanje.
Ako više ne možete besplatno da otkažete rezervaciju ili je u pitanju rezervacija bez mogućnosti povraćaja novca, možda će biti potrebno da platite troškove otkazivanja. Smeštajni objekti takođe mogu da promene datume vaše rezervacije bez dodatne naknade, pa bi bilo dobro da kontaktirate objekat i proverite da li je to moguće.
Ukoliko na vašu rezervaciju utiču novonastale okolnosti usled korona virusa (npr. zatvaranje granica ili ograničenja putovanja koja uvode organi vlasti), a besplatno otkazivanje više nije moguće ili je u pitanju pravilo bez mogućnosti povraćaja novca, ulogujte se i proverite na koji način možete da upravljate rezervacijom.
Mogućnost otkazivanja usled situacije u vezi sa korona virusom zavisi od nekoliko faktora, poput vaše destinacije, zemlje porekla, datuma dolaska i razloga za putovanje.
Ukoliko izmenite datume i objekat ima raspoloživost za njih, cena može biti viša ili niža. Razlog može biti to što je u pitanju drugi deo godine ili postoje različite cene za radne dane i vikende.
Ako su cene više, moraćete da platite razliku između prvobitne cene i cene za nove datume. Ukoliko su niže, razlika u ceni će biti primenjena u okviru vaše rezervacije.
Više informacija na www.booking.com