Tekst: Glam Up Market redakcija
Moć jeste u nama, a posebno u snazi da budemo humani i pomažemo drugima. U tom cilju, novac od prodaje dela tiraža publikacije ADBOOKA, u izdanju Marketing mreže i uz medijsku podršku lista Nedeljnik, biće doniran SOS Dečijim selima Srbija
U pitanju je jedinstvena publikacija namenjena kreativnoj industriji u Srbiji i regionu, objavljena pod sloganom “The power is in you!” promovisana na šestom nacionalnom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2020.
“ADBOOKA ove godine slavi kreativnu moć ljudi koji rade u advertising industriji i koji svojom kreativnošću svakog dana menjaju stvari u društvu i struci”, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.
U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 160 strana, koja sadrži najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih komunikacija.
Od 2019. godine, Adbooka izlazi jednom godišnje, a ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu, a novac koji će se donirati će biti utrošen na sredstva za decu i porodice o kojima SOS Dečija sela brinu.
U okviru humanitarne akcije, koju je krajem 2019.godine pokrenula Marketing mreža povodom prvog izdanja publikacije ADBOOKA, socijalnim udruženjima u Srbiji donirano je preko 10 hiljada evra.
Preko 150 kompanija, agencija, ali i pojedinaca iz Srbije i regiona, kupovinom dela tiraža publikacije ADBOOKA, priključilo se akciji i direktno doniralo novac onima kojima je pomoć najpotrebnija. Elektronsko izdanje ADBOOKA publikacije dostupno je tokom cele godine na linku adbooka.com.
Foto: Canva, Promo